גרינברג מסכם את מבצע מירון

יהונתן מאיר
כ"ב אייר ה'תשע"ט 27/05/19
מבצע מירון הוכתר בהצלחה עם גידול שנתי של כ-20% במספר הנוסעים למירון ועם 0 תקלות. למעלה מ-10.000 תושבים נסעו במערך התחבורה הציבורית בל"ג בעומר מבית שמש למירון

גרינברג בשטח במהלך המבצע
גרינברג בשטח במהלך המבצע

לצד כל החששות השנתיות מקריסה במערך התחבורה למירון, מבצע מירון תשע"ט בבית שמש הוכתר בהצלחה מרובה, אלפי נוסעים נסעו הלוך ושוב עם אפס תקלות. כל אוטובוס יצא בזמן, לא היו צריכים להמתין לאוטובוסים, נסעו כמו בני מלכים וחזרו עם תודות ותשבחות.


עם סיום מבצע מירון תשע"ט אפשר כבר לגלות, כי השנה היה גידול מבורך במספר הנוסעים מבית שמש למירון, והוא כבר עבר את מספר ה"רבבה" בלי עין הרע של נוסעים מכל טווח הגילאים שנסעו בתחבורה הציבורית המאורגנת מבית שמש למירון.


הנסיעות מבית שמש למירון החלו כבר בשעה 1:00 בצהרים של ערב ל"ג בעומר, זאת לבקשת קהילת חסידי באיאן שביקשו להקדים את הנסיעה הראשונה שהייתה בשעה 3:00 בצהרים, זאת בשל רצונם להשתתף בהדלקה המרכזית במירון אותה מעלה כ"ק מרן האדמו"ר מבאיאן שליט"א הממשיך בחזקת אבותיו הקדושים.


רחוב שדרות הרב הרצוג בבית שמש הפך לתחנה מרכזית למירון, לאורך כל שעות היום והלילה יצאו אוטובוסים למירון, כל אוטובוס יצא בדיוק בזמן שלו, ולא נרשמו כל תקלות במערך היציאות של האוטובוסים.


"בישיבות הערכות שהיו לנו עם משרד התחבורה ועם נתיב אקספרס הסברנו על הגידול המבורך שיש בבית שמש, הדגשנו את השכונות החדשות שהתאכלסו מל"ג בעומר אשתקד ועד ל"ג בעומר הנוכחי, ולכך ביקשנו תוספת של 20% מעל מה שאושר אשתקד. במשרד התחבורה קיבלו את הבקשה, אישרו לנו תוספת של אוטובוסים, ואכן ניתן גם לומר שהיה ביקוש לכל הכרטיסים בבית שמש, ולמעלה מ-10.000 תושבים רכשו כרטיסים למירון", אומר שמואל גרינברג המשנה לראש העיר ויו"ר ועדת התנועה בעיריית בית שמש.


בדבריו מבקש גרינברג להתייחס להחלטה של משרד התחבורה להוציא השנה לראשונה את האוטובוסים בחזור ממירון לבית שמש דרך חניון פרוד, ואומר "אני מבין את הצרכים של משרד התחבורה, הרעיון לווסת את האוטובוסים לכמה חניונים הוכיח את עצמו, אבל עם זאת חשוב שתהיה רוטציה בין הערים, לא רק בית שמש צריכה לשלם את המחיר. לכך פניתי למשרד התחבורה ואמרתי גם אם השנה זו הייתה בית שמש, בפעמים הבאות זה צריך להיות ערים אחרות, כולם צריכים להיות שותפים בנטל".


גרינברג גם מציין כי בשל לקחי העבר שנהגים בחזור לבית שמש לא ביצעו פיזור בשכונות לפי תחנות הקו הקבוע ממירון לבית שמש, ציידו השנה את כל האוטובוסים שיצאו ממירון עם מפת התחנות לפיזור בבית שמש, בכדי שהנהגים שרובם עובדים בחברות פרטיות ידעו את מסלול הנסיעה ויעשו פיזור נכון בכל שכונות העיר.


"אנו מסכמים את מבצע מירון תשע"ט עם אפס תקלות בס"ד, אלפים נסעו וחזרו מרוצים מהנסיעה ומתנאי השירות, ולכן זהו הזמן גם להגיד תודה לחברת נתיב אקספרס שביצעו את הנסיעות בבית שמש בצורה טובה ומשביעות רצון והכינו אפילו אוטובוסים רזרבה למקרה של תקלות, למשרד התחבורה על שיתוף הפעולה ועל הגדלות מספר הנסיעות בבית שמש ב-20%, וכן לר' אורי צ'סטר ממחלקת התחבורה בעיריית בית שמש על התיאומים מול כל הגורמים והפעלת מוקדי המכירות בכשרון רב", מסכם שמואל גרינברג

 

תגובות

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש באתר, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע.