פעילי תחבורה מבית שמש ברעיון מהפכני

מערכת מהדריניוז
כ' אדר ה'תשע"ח 07/03/18
הם אנשים פשוטים, נוסעים באוטובוס יום יום, וסובלים משרותי תח"צ מחפירים. עכשיו הם לא מוכנים לשתוק יותר, קבלו את המחאה הכי צודקת שיש, אנו בטוחים שלא תישארו אדישים.

תושב בית שמש? נוסע בתחבורה ציבורית?  - בוודאי

מרוצה מהתחבורה ציבורית – ממש לא

התלוננת? פעלת משהו בעניין? גם לא

 

למה? – כי זה מסובך , לכתוב מכתב, לנסח, למלא פרטים, ולשלוח פקס או באתר של משרד התחבורה.

חשבת פעם מה היה קורה אם כל פעם שהאוטובוס מאחר משמעותית, או לא יוצא בכלל או  מדלג על התחנה שלנו – היה משרד התחבורה מקבל 10 תלונות מאלו שעומדים בתחנה? מה היה קורה אז......

אז זהו – כולנו , אני, אתה, השכן, החבר, כועסים על אגד / סופרבוס / אפיקים / מטרופולין וכו', מאחרים לפגישה החשובה או לאירוע ההיסטורי או לשמחה המשפחתית זה מוריד לנו לפעמים את המצב רוח ו... שבוע אחר כך אותו דבר בדיוק! אך את הדבר החשוב והפשוט  - להתלונן למשרד התחבורה שקונסת את החברה על כל איחור או דילוג -  אנחנו לא עושים. כי בשעת מעשה אין לנו פקס או מחשב להתלונן ואחר כך אין לנו זמן או גישה נוחה לפקס או למחשב ותלונה למשרד התחבורה אפשר להגיש רק כך וזהו, ובכך מרשים לחברות התח"צ לזלזל בנו.

ובסוף במשרד התחבורה טוענים, שהתח"צ בבית שמש   מ צ ו י י נ ת    כי ביחס לשאר הערים אין כמעט תלונות....

ובכן, מה הפתרון?

קבוצת פעילי תחבורה מבית שמש מצאה לזה פתרון. חדשני  יצירתי גאוני ומאוד פשוט:

"הזכות לנסוע בקלות" מערכת טלפונית משוכללת [בדיוק כמו הזמנת ירקות במכירה השכונתית] שבו נתקשר כל פעם שיש איזה איחור של אוטובוס, המערכת מבקשת את פרטי הקו שאיחר או דילג או כל פשלה אחרת ובסיום הופכת את התלונה הטלפונית למכתב תלונה 'רגיל' שנשלח אוטומטית היישר לפקס של מוקד התלונות על תח"צ במשרד התחבורה שגם קונס את החברה על כל איחור או דילוג, וגם מחייב את משרד התחבורה לתת לפונה תשובה בכתב בדואר.

אין ספק שכשחברות התח"צ יקבלו קנס על כל זלזול בנו זה יביא  לשינוי דרמטי בשירותי התחבורה בבית שמש!!!

הקמת מערכת טכנולוגית משוכללת והוצאות נלוות עולות כסף. לא הרבה, אבל מדאי הרבה בשביל שמישהו אחד יוכל לשלם מכיסו....... 10,000 ₪. (עלות הקמה ותפעול לתקופת ההרצה)

אם כל תושב ייתן סכום סמלי, 200 ₪ או 100 ₪ או אפילו 20 ₪  נוכל לגייס במהירות  את סכום היעד והמערכת תעבוד תוך מס' ימים לטובת כל 110,000 תושבי בית שמש!

[שווה לך - זה יותר זול מהסכום שמשפחה מוציאה בחודש על מוניות כי אין זמן עכשיו להסתבך עם המתנה לאוטובוס...]

לתרומה פשוט כנסו למערכת 'קהילות' עבור 'הזכות לנסוע בקלות'   https://kehilot.info/donate/10037

או מתקשרים 073-2757-000 ובוחרים בקוד קופה 10037

פרטים נוספים במייל  bsh214343@gmail.com

 

תגובות

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש באתר, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע.