התוצאות: דרושה חברה ראויה לתחבורה הציבורית בעיר

יהונתן מאיר
כ"ט תשרי ה'תש"פ 28/10/19
כתבה ראשונה בסדרה: מדגם מייצג של תושבי העיר, כך עולה מסקר שפורסם באתר החדשות החרדי בבית שמש 'מהדריניוז', כי למעלה מ-92% מתושבי העיר מעוניינים כי עיריית בית שמש תסיים לאלתר את התקשרותה עם חברת התחבורה סופרבוס שכשלה באחריותה לתחבורה הציבורית בעיר המתפתחת במהירות
אוטובוסים של סופרבוס. אתר החברה
אוטובוסים של סופרבוס. אתר החברה

סקר שפורסם לפני חודשים ספורים באתר החדשות החרדי בבית שמש 'מהדריניוז' עולה נתון קשה אך לא מפתיע במיוחד, כי למעלה מ-92% מתושבי העיר מעוניינים כי עיריית בית שמש תסיים לאלתר את התקשרותה עם חברת התחבורה סופרבוס שכשלה באחריותה לתחבורה הציבורית בעיר המתפתחת נבנית ומתאכלסת בצעדי ענק.

הפנינו שאלה לתושבי העיר: 'התלונות כנגד חברת סופרבוס חוזרות ונשנות' כתבנו לקוראי אתר 'מהדריניוז'. לאחר דחיות מכרז פרישת התחבורה החדש בבית שמש שוב ושוב, התקבלה החלטה באתר החדשות החרדי מהדריניוז להציג את דעת תושבי העיר, ומשתמשי התחבורה הציבורית בעיר.

נודה לכם אם תשתתפו בסקר התחבורה שלנו. התשובות היו קשות אך לא כל כך מפתיעות. רק בודדים צידדו בהישארותה של החברה בעיר, יתכן שחלקם אף נוגעים בדבר. אך למעלה מ-90% תמכו בביטול ההתקשרות עם החברה לאלתר בשל שירות גרוע ואי התאמה מינימלית לצרכי העיר הרבים והשונים.

נתונים קשים כאלו מעידים כאלף עדים על קריסתה של התחבורה הציבורית בעיר, ואי יכולתה של החברה למרות ניסיונותיה שכשלו עד כה לשפר ולהתאים את מערך התחבורה הכושל לתושבי העיר.

מכתבים רבים מופנים למערכת 'מהדריניוז' ובהם תושבים מספרים וקובלים בכאב על האוטובוסים המיושנים על פרישת הקווים המעוותת והבלתי מתאימה לצרכים ועל שירות מזעזע של עובדי ונהגי החברה לציבור נוסעיהם.

יודגש, כי טרם נראה אופק בקצה המנהרה והמכרזים להחלפת חברת סופרבוס אינם נראים באופק מסיבות פרוצדורליות ומשפטיות. מאין יבוא עזרינו.

סיפורים חיוביים או פחות על חוויתכם את התחבורה הציבורית בעיר תתקבלנה במערכת 'מהדריניוז' בברכה

תגובות

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש באתר, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע.