מהדריניוז: נלחמים בשבילכם! – סיפור אמתי באישה מרמה א'

יהודה סגל
כ"ז טבת ה'תשע"ח 14/01/18
"לא יתכן שזו המדיניות שלהם. היה ברור לי שאין להם אינטרס שנציגים ירעמו על לקוחות ויאיימו לנתק את הגז על אי-תשלום חובות של אנשים אחרים."

קבלנו מכתב בסופ"ש מתושבת רמב"ש א', עולה ותיקה מארה"ב, שהרגישה חסרת אונים מול חברה גדולה, וכתבה לנו מכתב המפרט את התמודדותה – חכו לסוף הטוב של הסיפור.

הנה המכתב:

קראתי הבוקר בתהילים שהארץ תמלא "חמס" עד שתוסר מן הארץ.

אני מעלה על הכתב את החוויה שלי עם חברת הגז "דורגז", ואני מבקשת לדעת אם גם אחרים נתקלו ביחס קרימינלי דומה.

עברתי לא מזמן לדירה חדשה. קבלתי טופס, פקססתי ושלחתי.

לא שמעתי מהם בחזרה. אז התקשרתי. רציתי להתחיל לשלם, שזה לא יגיע אלי במכה בהמשך.

מסרתי לנציגה בטלפון את מועד המעבר, והיא אמרה לי שיש חוב בחשבון.

מסרתי פרטי כ"א והצעתי לשלם.

היא מספרת לי שעליה לשלוח טכנאי בעלות נוספת של 150 ₪ עבור בדיקה, והשבתי: אין בעיה, תשלחו", ותיאמתי תאריך.

בהמשך השיחה שאלתי את הנציגה מה הם מועדי החיוב (כבר סיפרתי לה מתי נכנסתי לדירה), והיא מוסרת לי תאריך מלפני חצי שנה.

הסברתי לה שזה לא חוב שלי, כיון שרק עכשיו נכנסתי לדירה, והוריתי לה לבטל את חיוב הכרטיס – עבור חוב שאינו שלי.

מיד היא החלה לצעוק עלי (הכל מוקלט!), ואמרה שאם לא אשלם, היא תשלח מישהו לנתק את הגז.

ביקשתי לדבר עם מנהל. "ש." עלה על הקו, והחל לצרוח שהוא שמע הכל, ואם לא אשלם, מחר יבוא טכנאי לנתק את הגז.

הייתי בהלם, אבל עשיתי עוד טלפון אחד להנהלה.

לא יתכן שזו המדיניות שלהם. היה ברור לי שאין להם אינטרס שנציגים ירעמו על לקוחות ויאיימו לנתק את הגז על אי-תשלום חובות של אנשים אחרים.

"ב." אמר שהוא מנהל בדורגז. גם הוא חזר על אותם איומים.

ביום רביעי בשבוע שעבר ניתקו לי את הגז...

בתי התקשרה, ונאמר לה שבעל הבית אכן שילם את החוב, וטכנאי מגיע לחבר את הגז שוב עד השעה 3:00 בצהריים. לא קרה כלום.

כשבתי שוב התקשרה לברר מדוע לא הגיעו, אמרה ר., וזה ציטוט: "אנחנו לא שולחים לאמא שלך אף אחד לעוד שבוע".

זה היה ערב שבת, והגיעו אורחים לבקר מחו"ל...

בסופו של דבר, אחד השכנים התנדב להביא טכנאי גז מחברה אחרת על חשבונו, בעלות של 100 ₪!

תגידו לי: נחתתי בסדום ועמורה, בו הצדק הפוך על הפוך?

האם תושבים אחרים חוו את אותה סיטואציה? יש עם מי לדבר? מה ניתן לעשות בנידון?

נ.ב. בעל הבית שלי טוען שמעולם לא היה שום חוב.

כשקיבלנו את המכתב המרגש, פנינו הישר לחב' דורגז על מנת לקבל תגובה.

אבל במקום לקבל הצטדקות לקונית בשפה מתעליינת, גב' מיטל ביטון, מנהלת בדורגז, פנתה לתושבת בעצמה בהתנצלות כנה. היום (שני) היא שלחה טכנאי לבית לבדיקה בחינם. לבקשת התושבת, מיטל גם התקשרה לבת להתנצל ולפייס.

והכי יפה, מיטל נתנה לתושבת את המס' האישי שלה. "אם יש לך בעיה, התקשרי אלי".

לסיכום, כל הכבוד לחברת דורגז על "תשובת המשקל".

וכן, אולי אני נוגע בדבר, אבל אני חייב גם לציין עוד לקח מכל הסיפור: יש לכם בעיה ואתם גרים בבית שמש? פנו למהדריניוז!

בס"ד, יהודה סגל

YSMehadrinews@Gmail.com

 

תגובות

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש באתר, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע.