משה פייגלין בשישי תרבות

יהונתן מאיר
ב' תמוז ה'תשע"ט 05/07/19
עשינו טעויות בקמפיין . אמר יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין באירוע שישי תרבות בעיר. היום זהות מוכרת וידועה. מצביעי זהות הם בגילאים 25-35 עם חשיבה עצמאית. אנחנו מביאים חזון כולל של שוק חופשי, של פריחה.
פייגלין בשישי תרבות. צילום: דוברות עיריית בית שמש
פייגלין בשישי תרבות. צילום: דוברות עיריית בית שמש

משה פייגלין, יו״ר מפלגת זהות בשישי תרבות בית שמש: ״מפלגת זהות באה עם פתרונות מעשיים בעיקר בכלכלה. אבי ניסנקורן מכחול לבן בהיותו כראש ההסתדרות דאג לעובדים החזקים ועובדי הרכבת ולא לעובדים החלשים. שר האוצר נכנע לתכתיבים שלו ומי ישלם את זה הם כלל העובדים והאזרחים במדינה. אנחנו מביאים חזון כולל של שוק חופשי, של פריחה. 


לגבי הקמפיין הצפוי אמר פייגלין: ״אנחנו מבינים את החשש של האנשים לאבד את קולם וראינו שעיקר נדידת הקולות היתה לכיוון של הימין החדש. מצביעי זהות הם בגילאים 25-35 עם חשיבה עצמאית.   ישבנו עם בנט שעות ארוכות ואני ממתין לתשובה על חבירה יחד. אנחנו מקווים שיהיה חיבור אבל ההצלחה שלנו לא תלויה בחיבור. אנחנו נשיק את הקמפיין של זהות בשבוע הבא. 


על הקמפיין אמר פייגלין "בבחירות האחרונות: ״עשינו טעויות בקמפיין . היום זהות מוכרת וידועה. אנחנו נדגיש בקמפיין הקרוב את ה-DNA הלאומי שלנו. הנושאים הכלכליים, החברתיים ונושא הביטחון. 
אנחנו נמליץ על מי שיעמוד במחנה הלאומי". 

תגובות

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש באתר, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע.