צמיחה כלכלית. גידול ניכר בענף האופנה

יהונתן מאיר
ל' סיון ה'תשע"ט 03/07/19
ביג פאשן בית שמש וקניון עופר מעלה אדומים רשמו גידול של 3% ברווחים. זאת אל מול ענף האופנה שסוגר עוד מחצית שלילית. פדיונות הקניונים צנחו במעל 4%.
מתחם הביג וביג פאשן בימים אחרים
מתחם הביג וביג פאשן בימים אחרים

 ענף האופנה והקניונים מסכמים מחצית שלילית נוספת עם ירידה של 4.2% בפדיונות הקניונים האזוריים במחצית הראשונה של 2019 ביחס למחצית הראשונה של 2018, כך עולה מנתוני ריס שהגיעו לידי "גלובס". לעומתם המרכזים הפתוחים ה"פאוור סנטרים" נפגעו פחות ויורדים רק ב-2% במחצית השנייה של השנה, כשבהסתכלות ארצית הירידה הכוללת היא של כ-3%.

זהו החודש השני בו בולטת מגמה לפיה המרכזים הפתוחים נפגעים פחות מהקניונים. בחודש מאי הציגו המרכזים הפתוחים גידול של 3.6%, אל מול ירידות של 4.2% בקניונים האזוריים. ומדוע זה קורה דווקא בחודשים שהולכים ונעשים חמים יותר כשמתבקש שצרכנים יעדיפו להימצא דווקא במרכז סגור וממוזג? "במרכזים הפתוחים הקנייה יותר ממוקדת. היום פחות מסתובבים בקניון כמו פעם" מעריך לעיתון "גלובס" גורם בענף הקניונים, וזאת על רקע מגמת התגברות הרכישות המקוונות.

נוגע למכירות חודש יוני מציין לעיתון "גלובס"  איתי שמחוני, הכלכלן של ריס, כי בבחינת נתוני המכירות של כ 2,700 חנויות זהות בחודש יוני השנה אל מול חודש יוני אשתקד, נראית ירידה של כ- 2.6% במכירות בממוצע הארצי בתחום המשק הכללי, וכי בבחינת אותן החנויות לאותן התקופות לפי מכירות מצטברות, נראית ירידה של 5.3% בממוצע הארצי בתחום המשק הכללי.

וכאמור, ביג פאשן בית שמש רשם גידול ניכר של 3% רווח. וזאת במקביל לתכנון שנמצא בשלבי סיום להקים עליו מבנה רב קומות שייועד למשרדי הייטק, מה שוודאי יגדיל את הרווחים ואת הפיריון.

 

קרדיט תמונה: אתר ביג פאשן

תגובות

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש באתר, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע.