מנהל המוקד משה כהן מגיב למערכת "נתיבות משפט"

מערכת מהדריניוז
ח' אב ה'תשע"ח 20/07/18 1
לאחרונה גופים רבים פונים למהדריניוז ומבקשים לפרסם מאמרים הנוגעים בלב ליבו של הקונצנזוס החרדי, אחד מהם הוא "מערכת 'נתיבות המשפט'. המרכז החרדי למשפט ולחברה התייחס בכתבתו לתפקוד מחלקות העירייה בניהם המוקד, וכעת מנהל המוקד מגיב, האם גם המחלקות יגיבו? אנחנו מחכים...
משה כהן מנהל המוקד המשולב
משה כהן מנהל המוקד המשולב

לחצו כאן לכתבה של "נתיבות משפט"

כתושב רמה ג' המכיר ומוקיר את פועלו המבורך של משה כהן (שמעתי גם כאלה שהיו בוחרים בו כראש עיר) ברצוני לחזק את ידך משה, המשך בעבודת הקודש!

כאמור הנה תגובת מנהל מוקד עיריית בית שמש מר משה כהן:

 

לכבוד

מערכת 'נתיבות המשפט'

בהמשך לפנייתכם/כתבתכם

 להלן תמצית הפעילות במוקד המשולב:

 

1. המוקד פועל 24 שעות, 7 ימים בשבוע,  במשמרות בוקר, ערב  ולילה.

 

2. במסגרת פעילותו ,ניתן מענה זמין ,במגוון הנושאים שבאחריות הרשות, כגון :

    תחזוקה, תברואה, נקיון רחובות ,תאורת רחובות ופארקים,  גינון, רישוי עסקים, פיקוח עירוני,

    פרוייקטור הנדסה לחיבור פניות התושב למול קבלני חוץ , פיקוח בניה והחברה הכלכלית, מחד

    ומאידך המוקד פועל בשוטף למניעת פגיעה באיכות חיי וביטחון התושבים, תוך הפעלת :

    סיירת הורים, סיירת על''מ, מדריכי רחוב, משטרה ובכללם השוטרים הקהילתיים, כיבוי ,פיקוד העורף

    זאת תוך הפעלת הכוחות הנדרשים בחירום ותוך תיאום ושילוב כנדרש.

 

3.  למוקד ניתן לפנות באמצעים הבאים:

                        א . קוו וואטסאפ ישיר למוקד העירוני – 0522216013       

                        ב . אתר העירייה - לינק 106 http://www.betshemesh.muni.il/moked/     -  

                        ג . אפליקציית "בית שמש".        

                       ד . אימייל מנהל מוקד moshecohen@Bshemesh.co.il     - 

                       ה . טלפוניה - 106. 

 

4. אופן הפעילות - המוקדן/נית מקבל/ת את הפניה באמצעים שצויינו לעיל ,

                          פועל/ת במיידי לפתיחת פנייה במערכת הממוכנת.

                          זאת תוך ניתוב הפנייה למחלקה המטפלת.  

 

5.  עם פתיחת הפנייה, מקבל המטפל בשטח באון ליין סמס ומידע ב"אפליקצייה לעובד" על פתיחת  

     הפנייה הכוללת את פרטי הפונה, המפגע והכתובת.

 

6. כל מחלקה ממיינת ומתעדפת את פניות המוקד שכאמור, עוברות אליה באון ליין עם קבלת הפנייה

    במוקד ובהתאם למשאביה/ תוכניותיה  פועלת לטיפול בפניות.

 

 7. המוקד מבצע בקרה שוטפת אחר סטטוס הפניות ומציג למנכ"ל וליתר המנהלים -סטטוס הטיפול

     בפניות/ מגמות ושינויים.

 

8. באחריות כל מחלקה לבדוק הפניות, לטפל ולעדכן סטטוס הפניה במערכת.

    עם שינוי סטטוס הטיפול בפנייה ע"י המחלקה המטפלת– נשלחת הודעת סמס לפונה,

    המודיע לו על  סיום הטיפול בפנייתו.

 

9. הארה- ניתוב הפניות. במוקד נעשה ע''פ ההנחייה המקצועית ובתאום  האגפים המטפלים.

    תוך התייחסות לאיזורים /פארקים/ פרוייקטים שבאחריות משרד השיכון וטרם נמסרו וכאלה שנמסרו

 

10. בסה''כ נעשה מאמץ בשיפור מתמיד לגישה שירותית , איכותית וזמינה וזאת באדיבות

       ובמסירות לטובת התושב.

 

11.   בכתבתכם מכח' תמוז תשע"ח

        העליתם והערתם בדבר פניות שלא זכו למענה מצד המוקד,

        אבקשכם להעביר אלי כל פניה חריגה/ שלא נענתה. הפניות יתוחקרו ויופקו הלקחים במידת הצורך במקביל לעידכונכם.

 

12. לסיכום – המוקד בראשותי פועל כל העת לשיפור השירות והזמינות, תוך התמקצעות אנשי

                    השירות, ותוך השקעה ומאמץ להוות טריגר וחיבור בין המחלקות השונות ברשות

                    ובין גורמי חוץ , כגון משטרה ,משרד השיכון וכו'

                    זאת כדי להביא לאיכות שירות גבוהה לשביעות רצון התושבים,

                    וכאן המקום לציין את ראש העיר שמגלה מעורבות ומסייע לטיוב הפעילות / התהליכים במוקד .

 

 

בברכה

משה כהן

מנהל המוקד המשולב

 

 

.

תגובות

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש באתר, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע.
  • בכתבה המקורית הועלו טענות על: גינה בחבקוק סככות עד עתה בתאריך 09/08/18 טרם טופל! כך לגבי הבורות ברחוב יחזקאל, התגובה לא רלבנטית ולא עניינית לטענות שעלו אלא סתם תיאור כללי של עבודת המוקד, העירייה לא מטפלת בפניות למוקד לא קשור למשה כהן